SelmAlper Bizimde 9unda ilk yıl dönümümüz. Dediklerinize benzer şeyler yaptım ama yine aynı şeyleri yapmayı düşünüyor gibiyim 😊 ne yapayım aklıma başka bişey gelmiyor. Eşime bu zamana kadar yapılabilecek herşeyi yaptım ve aldım çünkü 😊 (eşimle 7 yıl konuşarak evlendiğimiz için bütün alternatifleri tükettim gibi😄)
Yaptığınız masanın ve hediyenizin görselini atabilir misiniz zahmet olmazsa bakmak isterim 🤗