Berna3434
Berna3434 30+2 den slmlar kızlar,dogumumuz 9kasım gözüküyor,cinsiyetimiz kız 👼🏼Bebegim bu ara balık gbi kaymalara başladı birde hıckırık tutmaya başladı,yanlarda ve karnımın alt kısmında catlaklar olusdu malesef ama herseye deger 2 tüp bebekden sonra minnoşum bana spontangebelik müjdesini verdirdi umarım hepimiz sag salim kucagımıza alırız🙏🏻