Balzamin Adetime 2 gün var, demin böyle bi sonuçla karşılaştım. Acaba doğru mu anlıyorum 🙈https://hizliresim.com/u/Balzamin666
Serpilsaltikalp Balzamin hayırlı olsun canım. Hamilesin. En kısa zamanda doktora git. Kanda bakarlar. Ultrasonda da belki görebilirsin
CanNurdan Balzamin hayırlı olsun 😍 bebiş geliyor Allah’ın izniyle 😊🐣 kan testi yapın bir de iki günde bir aynı yerde kan verin artışınıza bakın ❤️
nhdtmm Balzamin merhaba canim benimde 3 gun var daha hafif belirdi acaba senin hemenmi cikti benim ki bi yarim saat sonra ciktida merak ettim 🤷♀️
CanNurdan Balzamin 😍 ay ilk öğrendiğimde ne mutlu olmuştum heyecandan uyuyamamıştım okula gidecektim hayatta kahvaltı yapmam bebişim için kahvaltı yapmıştım 🤭
Balzamin nhdtmm merhaba canım. Benim 2-3 dakikada çıktı durdukça biraz daha koyulaştı. İdrarın yoğunluğuna da bağlı olabilir. Ben 2 saat kadar bekleyip yaptım.
Deletedmom090 Balzamin ya Rabbim hayirli etsin belirtileriniz neydi ??benimlede paylasirmisiniz ben bu ay icin bekliyodum ama belirtim yok gibi