esranne bende çok korkardım ama korkma doktorun bir şey demediyse korkmana gerek yok kendine dikkat et yeter canım içini ferah tut beni çok kıvrandırırdı sancım korkma canım geçiyor ilerde allahim sag salim kucağına almayı nasip eder inşallah hepimize