mamyfat93 Dün akşam hastaneye gittim serum aldım . Hamileyim deyince nst ye bağladılar. Bişey çıkmadı . Bugün yine ağrıyor. Rennie,nexıum ve rezene çayı içtim yine fayda etmedi. Önereceğiniz ne var kızlar