EvlatMutlusuAnne 7+4 olduk 2.gebeliğim ilk oğlumda böyle olmamıştı bunda aşırı yorgunluk uykusuzluk halsizlik evde hiç bi iş yapasım gelmiyo yemek yapamıyorum kokular çok ağır geliyo inşallah 12 - 13 haftada geçer 🙁😩
_esintii_ EvlatMutlusuAnne benimde 7 . Haftam ilk hamileliğim kokular çok rahatsız edici halsizlik var sadece bende ne mide bulantısı nede kusma hiçbir şey yok allaha şükür 🙏
elfkn35 EvlatMutlusuAnne 7 ve 8. Haftada bende aynı şekilde oldum.. zaten gayet normal bir durummuş 13 ve 14 de biraz rahatladım..
Asl_th EvlatMutlusuAnne aynıyız 🙃 Benimde 7+4, halsizlik bendede var. İnşaallah kısa zamanda atlatırız 🌸
Dilekdmr Normal ben lavaboya gidemiyordum baygın halde uyuyuyordum sürekli şimdi atlattık cok şükür ama bulantilar devam ☺
EvlatMutlusuAnne Allah yardımcımız olsun kuşburnu çayı biraz kendime getirdi ondan içiyorum bir bardak