FatoSemi Qizlar salam. 30 heftemizdeyik.bu gune qeder iki defe qan analizi vermisem. Birincisi 8 heftelik ikimcisi 12 heftelik. Sizce yene analiz vermeliyem qandan? Siz nece defe verdiniz analiz?
Tgce16 FatoSemi 6 haftalık verdim bide 18-20 gibi tam hatırlamıyorum ama sorun yoksa devamlı istemiyorlar zaten
Elininanasi FatoSemi 2 deefe yaxsidida baci Belke 12 13 defe qan vermiseme men.ne qeder qanim gedb o esnalarda Doguma 30 faiz qanla girdim ozde kesar.mecburi kesar oldum.hele mualice almisdime men.70 faiz qan olmaliydi mende 30 idi bezdirdi meni hekimler
Kelebegimmm Qanı ölçmek üçün elave 2-3 defe vermişem.dövlet xestexanasında isteyirler.qeyd olunur karta