Minik_kuzum1 Merhaba herkese 6 Eylül de sezaryan olacağım inş sezaryana lens ile girsem bir sorun olur mu? Bu şekilde olup lensle giren var mı?
espalp Minik_kuzum1 malesef gözlük de lens de alınmıyormuş 😭 ben bebeği nasıl net görücem onu düşünüyorum😓
Elininanasi Minik_kuzum1 ben gozluyu cikardim😏ama gordum doktor cok yakin tuttu bama yavrumu😢benim icin
Aleyyynavefa Bunu bende merak ediyorum ya miyopum uzagi goremiyorum normalde gozluk kullaniyorum ameliyata bari lensle girmek istiyorum insAllah cikarttirmazlar 🙄