Ftmhmt 10 haftalık hamileyim bugün kanamam oldu ondan sonra doktora gittim,doktor bebek iyi birşeyi yok dedi. Ama kanamam yine devam ediyor progestan içtim şimdi yatıyorum. Doktorda kanama olmasına rağmen birşey yok diyo anlamadım gitti☹️ Başına böyle gelen bir durum gelen varmıı😔
Suna_Aysal Ftmhmt telas etme canim ilk haftalar böyle seyler olabiliyo ama dikkat etmek lazim progestani aksatma ve mümkünse yorma kendini ayaklari yukari dik yat
Biryabanci1 Ftmhmt Canım muhtemelen eşinden gelen bi kanamadır benimde öyle oldu.. Progestana devam et ve mümkün oldukca uzun hiçbir iş etme tuvalete kalk sadece biraz öyle sürsün geçmezse tekrar gidersin.. Korkma.. Bende de oldu
Superfreshlerim Ftmhmt canım bişey yoksa doktor ne desin, benimde 3 kez oldu bişey yok dedi çok şükür, bol bol dinlen kendini yorma, hemen kesilmeyebilir birkaç gün sürebilir
Ayaf Ftmhmt canim bende yawadim halende yawiyorum.8haftalikken kanamam oldu awiri bir kanama gecirdim..ve hematom oluwdu kesenin etrafinda..wimdi 12haftalik olduk yine kanamalarla geciyor.progestan tedavisi ve hic kalkmadan yatakdayim..bebekde bir sorun yoksa her wey yoluna girecek demekdir canim.sen korkma stress yapma.her kanamada bebege bir wey olacak diye bir kaide yoktur kuzum.sadece uzan ve pozitif duwun.ilk haftalarda her kesde oluyor boyle...bende oyleyim.sizlerden uzak olsun bende awiri riskli bir durum..onun icin dua etmekden bawka elimden hic bir wey gelmiyor.inwAllah Allah bebeklerimizi bize progestani aksatmadan kullan canim her wey yoluna girecek🙏🏻😘
Anyaangie İstersen baska bır dr a daha gıt serum ıgne verıyorlar.Hastanede kalman da gerekebılır,kanaman devam edıyorsa ıhmal etme