Kalppp Kızlar dün alttan muayene olmuştum bugünde saat 5 de suyum geldi ama az az geliyor hala gelmeye devam ediyor ama hiç sancım yok evde bekliyorum dua edin. 😞😞😞😖Çok korkuyorum
Denizinannesi1 Kalppp canım hemen hastaneye git bebeğin suyu biterse bebeğin hayatı tehlikeye girer benim suyumda az az geldi hazirlanip gideyim derken 1 saat geçmişti ebe neden hemen gelmedin bebeğin suyu azalmış dedi
Sdyy Suyunuz geldiyse doktora gitmelisiniz diye biliyorum bebeğin her ihtimale karşı takip edilmesi lazım
Sdyy Sancınız gelmeyede bilir garantisi yok bu süreçte bebeğin kalp atışları yavaşlayabilir vs. Yinede siz bilirsiniz