Ati22 Merhaba kızlar. Bugün ilk defa idrar kaçırmışım hissi oldu. Camasirimda bikac damla islaklik vardı. Ama idrar gibi kokusu yoktu. Tam anlayamadım. Böyle bi durum yasayanlar var mı? Doktoruma yazdım ama malum hafta sonu dönmedi. 24+4 teyiz.
Rhm_avc Ati22 hapşurduğumda güldüğümde gidiyor valla hiç olmasa bile benim . Seninde öyledir ister istemez gidiyor
Nezihanes Ati22 Bebek baskı yapmıştır idrar kesesine olabiliyo cünki ben alıştım artık 🤭🤭güldüğüm zaman zaten hiç tutamıyorum bile 😂😂
Vera18 Canım bana da olmuştu geçen hafta avuç içi kadar bir ıslaklık idrar değildi. Doktoruma sordum suyun normal gözüküyor akıntıdır dedi su olsa devamı gelir çok az bir şekilde olmaz dedi. Sende korkma akıntıdır muhtemelen yine de takip et kendini
Kerem_alyadua Ati22 benm cok akıntım oluyor doktor bana bacaklarından asa sızarsa bekleme gel dedi şimdiye kadr öyle bişy olmadı bazen su gibi bazen beyaz bazende sarı idrar tahlilinde enfeksiyon cıkmıyor mantar akıntısı diyor doktr