Erenes Kızlar zor yürüyorum asaya baskı oluyor sizde de oluyormu 30 dkkika zor geldim eve karnım taş gibi oldu
BernA11 Erenes 35+4 ün aynı sorun bendede var rahme acaıp baskı ve karnımda şişlik var yürümekte çok Zorlanıyorum
Hllswm Aynı sorun bende de var 35 haftalıgım iki adım yürüyünce karnım tas oluyo resmen asagı baskı oluyo normal mi değil mi bilmiyorum 2 haftadan fazladır var gecen hafta nst de sancı filan çıkmadı