limoncicegi Kızlar ara ara belimde kasıklarımda ağrı oluyor ne yapmam gerek bilemedim aynı durumda olan aynı durumu yaşayan var mı ? Doğum sancısı mı acaba 😔
azizeguneyy limoncicegi yok yok bende 30+1'deyim bende yaşıyorum aynılarını ama normalmiş. eşime masaj yaptırıyorum sık sık belime sırt bölümüme. o zaman biraz daha geçiyor
Sehersergen limoncicegi yalancı doğum sancısı olabilir normalmiş bu durum ben de yaşıyorum adet ağrısı gibi ama uzandığım zaman geçiyor endişelenme lekelenme içinden böyle su gelmediği sürece korkma canım 🤗 sağlıkla vaktinde kavuştursun rabbim 🙏