Crn91 ben de öğretmenim 18+3teyim şu an 24 mayısta gebe olduğumu öğrendim 4+1ken.. 5+4te inanılmaz bulantılarım başladı allahtan ramazan bayramıydı ve tatildi acillik oldum haziran ayı boyunca sürekli serum yedim.. okulun son zamanları olduğu için çok etkilemedi dersleri ve seminer dönemiydi iyi ki🙏🏻 Derslere giriyor olsaydım yapamazdım kesinlikle ne ders işleyebilirdim o halde ne adam gibi okula vaktinde yetişebilirdim..okul yolunda bile defalarca kusuyordum.. demem o ki inşallah kusma ve bulantılarınız çok olmaz ki inşallah hiç olmaz🙏🏻🙏🏻 Halsizlik, uyku hali, bacak ağrısı ve kasık ağrılarım olmuştu sıcak havalardan heralde derken gebe olduğumu öğrenmiştim mayıs ayında allahtan sınav zamanı ve son dönemdi de hep oturuyordum ayakta durmak zorluyordu beni çünkü.. kişiden kişiye değişiyor çok rahat geçiren gebe arkadaşlarım da vardı okulda geçen eylül döneminde okul başladığında.. inşallah sizinde çok rahat geçer🙏🏻🙏🏻