Senmerve Bugun sabah hafif kasik agrisiyla uyandim ilac falan ictim gecti oglen hafiften yine basladi kendiliginden gecti simdi ise sag tarafim cok agriyo sag tarafima hafif dokundugumda agrim artiyo ama lekelenme yada akinti yok
Sahreyldrm Senmerve bende 26 haftalığım kuzum aynı ağrıdan mi bahsediyoruz bilmiyorum ama 3 gündür sanki bebek kendini itiyor ileriye doğru karnım resmen acıyor sancı gibi değil de ağrı gibi daha çok galiba yerleşmeye çalışıyorlar
Senmerve Sahreyldrm galiba ayni agri gibi gun icinde 5 yada 6 defa topaklasiyo sertlesiyo hic hareket etmedihi de oluyo normal dururken agrimin olmasi ayri hafif dokundugumda daha bi siddetli agri var sanki erken dogum olur diye cok korkuyorum
Sahreyldrm Senmerve aynen canım demekki aynı şey evet bende korkuyorum ilk dogumum 32 haftalık oldu bu da az çok riskli progestan iğne vuruyorlar haftada iki kez ama çok ittiriyor kendini
Sahreyldrm Senmerve inşallah kuzum cumlemizin yavrusu vaktinde sağlıkla gelir 💕 yakın zamanda kontrole gidecek misin doktoruna sorarsan beni de bilgilendirir misin benim muayenem 14ünde
Senmerve Gitmicem ama cok agrilarim olursa beklemeden giderim suanda iyiyim ama ara ara agrilar oluyo gidersem yine soylerim sana