Minebasturk97 gebelik puppu diye bişey var lanet bi hastalık ben de oldum. Çok fena bi kaşıntı geçmek bilmiyor. Stilex ve stafine diye iki tane krem verdiler bana stilex iyi geldi ama hemen sürer sürmez işe yaramıyor, birkaç gün sürmeye devam etmen lazım. Allah sabrını versin tez zamanda geçer inşallah.