Mrsteacher Gebeliğimin en başından beri hep karnım ağrıyordu adet sancısı gibi. 7 haftalıkken kanamam oldu. İğne kullandım. Kanamam da ağrım da geçti iğneyi bıraktım. Şimdi 15 haftalığım ve ağrılarım arttı. Tabi korkularım da arttı. Benzer durumu tecrübe edenler akıbetinizi paylaşır mısınız...
Superfreshlerim Mrsteacher 18 oldum karnım kasığım bugün felaketim canım, bi iyi bi kötü böyle oluyor heralde