lnyldr Evet kızlar, kız bebek gerçekten annenin bütün güzelliğini gebelikte alıyormuş. Aynaya bile bakmak istemiyorum. Ne yapabilirim 😒😊🌸
Zade lnyldr Bende tam tersi güzelleştiğimi hissediyorum :) Ve bir kızım olacak 🌸☺️ Nasıl görmek isterseniz öyle görürsünüz psikoloji ve insan beyni böyle bişey ☺️
Zynpbanu lnyldr canim benim de kizim olacak insallah. Benim saclarim cok cansızlasti. Yuzum solgunlasti. Hala gebelik oncesi bakım rutinlerimi uygulamama rağmen bi de. Kendimi salmadım ama ben de gozle gorulur bir degisiklik var. Kiz bebekten degildir belki hormonlar sebebiyledir diye dusunuyorum. Herkes farkli yasiyor gebeligini.
Kevser_29 lnyldr kac haftaliksin ben 26 haftaligim cok degismedim ben kaşlarım seyrekleşti biraz onun disinda ayniyim
Yaseminpinar lnyldr Gerçekten öyle oluyormuş, salgılanan hormonların farkından bilimsel olarak açıklaması da var. Ben daha 8-9 haftalıkken çirkinleştin kız olcak diyolardı 😂
lnyldr ozg96 yüzümde çok şükür bi kusur yok ama ne bileyim eskisi gibi değilim ve böyle olunca hiç bakım yapmak istemiyorum 😌😌
lnyldr Zade belkide dediğin gibi psikolojikdir bundan sonra temizliği ikinci sıraya bakımımı birinci sıraya Alacam. Hastalık derecesinde olmasada temizliğe çok düşkünüm ve bundan dolayı sürekli kendimi ikinci plana atıyorum
pyymamm Zade bende size katılıyorum bende güzelleşmedim önceki kimyasal olustu o sıra makyajsız parlıyodu yuzum saclarım vs ama su an yinede salmadım kendimi yine kendimizi salmamak gerek sadece
Ererer Zade aynen bana herkes bu oğlun olacak diyor herkes ama kızım olacak inş 😊 nie diye soryrm aşırı güzelleştin diyor herkes 🤦🏼♀️ Bence tam tersi kız anneye güzellik katar
SevdaLinkaaa Katılmıyorum . 😇Her gün duş alıyorum ,evde bile olsam hafif makyaj yapıyorum ,küpe takıyorum ,saçıma bandanalar... Tesettürlüyüm,dışarı çıkarken de uyumlu giyinmeye dikkat ediyoruz eşimle .☺️Yapabilecek bir şeyleriniz muhakkak vardır ,kocakarı laflarına meydan vermeyin .👍
Zade lnyldr En doğrusu bence :) Siz kendinize bakın ve iyi hissedin ki bebişiniz de bunu hissetsin ve o da daha mutlu olsun :)
Esraozturk92 Zynpbanu aynen bende de durum böyle . Çalıştığım için kiligim kıyafetim makyajım aynı hamilelik öncesi gibi. Ama yüzüm cansizlasti tipim kaydı gibi 😅 bu arada cinsiyet henüz kesin değil doktorumuz kıza benzetti. Ama beni gören herkes senin kızın olacak diyor 😂
Semooshh Benimde kıza benzetiyorlar ama çirkinleşmedim 😁 pek değişimde olmadı. Ama artık, resim çekmeyi sevmiyorum nedensiz
Lale00 lnyldr basta ben ole saniyordum heryerimden sabah aksam bi sivilce cikiyodu suratimda 😅 ama 1 bucuk aydir kimi gorsem daha da guzellestigimi soluyor o yuzden bunun cinsiyetle ilgili oldugunu dusunmuyorum 😅
Hzr_7714 Lale00 Şuan kaç aylık oldunuz acaba bizde 12+4 olduk . Sivilce isilik aldı başını gidiyor ergenlik dönemim de bile yaşamamıştım bunu.