Sermec Merhaba hanımlar ben 9+4 haftalık hamıleyım kan degerım 11 cıktı aile hekimliği vegaforon dıye bır kan ilacı verdi ama içinde paraben oldugu için pek önermıyorlar sizler hangi kan ilacını kullandınız ve kacıncı hafta da başladınız
Nilveannesi10 Sermec emilimi yavaş ve kabızlık yapmadığı için sidefer verdi bana doktorum. Vegafor tam bir baş belasıydı bana kabızlık konusunda aile hekimi vermişti kullanmıştım kaç ay malesef. Devletin bedava verdiği rezalet ilaç
Leyla9292 Sermec banada sağlık ocağı onu verdim almadım kendi doktorum bana feramat diye bir ilaç verdi kapsül şeklinde ac karına onu alıyorum.
Leyla9292 Sermec birde ac karına içmek daha etkili olduğunu söyledi tok karına alınca etkisi azalıyormuş doktorumdan memnunum yazdığı ilaçlarda iyi bi sorun olmadı çok şükür.
Sermec Leyla9292 ilk gebelıgımde ac karnına içmiştim düşük oldu ama maalesef bunda ne zaman başlatırlar bilmiyorm
Gulhanb Ben gyno ferro sanol kullandım hala da kullanıyorum normal kansızlığımda da ferro sanol kullanıyordum hep ama içeriğini bilmiyorum
Leyla9292 Sermec ilk önce yani üç ay doktorum bana regenesis diye bir ilaç yazdı çok güzeldi içinde balık yağı ve vitamin ler vardı devlet karşılamıyor ilaç ücretini üç ay bittikten sonra decavit ve kan ilacı verdi şimdi verdiği kan ilacım dan memnunum.
Sermec Leyla9292 anladım cnm ya devlet hastanesinin ilgisizliği mi bilmiyorm ama benden ilk zamanlar kan ve idrar tahlili de istemedi ben aile hekimliğinde yaptırdım hiç bir şey demiyorlar 1 dk bıle sürmüyor doktorun odasına girip cıkman napacagımı BIlmıyorum o yuzden
Leyla9292 Sermec devlet hastahanelerini hiç tavsiye etmiyorum on kişi birlikte içeri giriyor ultrasonlar eski bakıyor hemen bebek yaşıyor mu o kadar.. ben devlete sezeryan oldum bin pişman oldum onların sorumsuzluğu yüzünden gebelik şekerim in olduğu fark edilmedi bebeğim in karın çevresini vurdu takı birgün özele gittim orda fark edildi tabi iş işten geçmişti artık..
Leyla9292 Sermec evet aynen öyle ama bu kez ne olursa olsun devlete sezeryan olmam sonuçta sağlık bu ve ömrümde bir kez olacak.daha önce devlet in böyle kötü olduğunu da bilsem yine kabul etmezdim.
Leyla9292 Sermec bende şuan gidiyorum tahlillerimi orda yapıyorum özelde gösteriyorum ama orda doğum yapmak istemiyorum yoksa şimdi iki ayda bir özele gidiyorum..