Deletedmom0071 isde hepside bambaskq guzel oldugu icin kararsiz kaliyorumya.
Oglum 4 yasinda aylardir Musab diyor. Bende kararsiz kaldim. MUSAB Hayat hikayesini okudum cok etkilendim.
Oglumun isminede uygun oluyor.
Bizim kardesler arasi cocuk isimleri hangi harfle konulursa, oyle gidiyor. Elif, Enes, Eren. Diger abiminki Enise, Eyub, Eymen, Ablaminki Behlul, Berat, Beren.
Benim amacim o degil hosuma gideni koymak ama nedense evvelsi, gun yengem ben ya Musab ya Miraz deyince aman sende gir o modaya dedi canimi slkdi biraz. Tabi onu ilgilendirmez ama yinede can slklcl... O yuzden daha once hosuma giden diger isimleri degerlendirmek istedim.
Elias esim ozaman izin, verseydi ilk ogluma koyacakdim malesef orda o daha cok karar verdi simdide sen ne istersen, koy diyip cekildi kenara. 😁 Napcam, cok kararsizim. Yurtdisinda zaten isimler araplardan, duydugum cok hosuma, gidiyor.