ilaydaatala Merhaba anneler. 2.bebeğime hamileyim 28+4teyim. İlk hamileliğimde 32 haftalıkken mecburen doğurdum sezaryenle.2.gebelikte kaçıncı haftada sezaryen yapıyorlar. Yaşayan var mı?
Aysem2012 ilaydaatala ilkinde Bnde o haftalarda normal dogum yaptm ikincide de ayni haftalarda ameliyat oldu mecburen 🤷♀️ilkde erken olan 2de de oluyo mlsf
Kerem_alyadua ilaydaatala oğlumu gebelik zehirlenmesi nedeniyle 35 haftalık doğurdum şimdi 5 yasında bende 33+4 haftalık hamileyim insallah bu sefer zamannda doğar
Berdogan Bende 29 haftalik oluyorum yarından itibaren.. 2. Hamileliğim.. ilk kızım şuan tam 3 yaşında 39 hafta içindeyken spinal sezeryan ile doğmuştu -kendi isteğimle- şimdi gene kızım olacak bi aksilik olmazsa gene 38/39 haftalarda istiyorum. Daha doktor ile konuşmadık doğum zamanının ne zaman olabileceğini.