Gamze550651 mide bulantısı, halsizlik, yorgunluk kısmına ben de katılıyorum. 30’lar zormuş ama 35’ten sonrası ayrı bi zor sanki🤦🏼♀️ Burdaki başlıklarda saydıklarınıza hep doğum belirtisi diyorlar ama bilmiyorum 🙏🏻 Doktora danışmak en doğrusu belki de 🤷♀️