dileksrc
Merhaba,öncelikle Allah'ım herkesin yavrusunu sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin. Ben tip2 diyabetliyim ve çok büyük sürprizle 15 sene sonra tekrar anne olacağımı öğrendim.(ilkinde diyabet yoktu) ayrıcada neredeyse 40 yaşındayım🙈🙈şuan 7+3 üm.geçen hafta ciddi kanamam oldu ,progestan iğneye başladık,dr um bebeğin luan için sağlıklı olduğunu söyledi. Levemir ve novarapid başladık . Benim gibi olan anneler sizlerin açlık ve 1. Saat tokluklarınız nasıl? Benim açlıklar insülin sayesinde 90_95 aralığında ama bazen 1 saat tokluklarım 130 un üzerine geçiyor. Bazende ara öğğn saati uzayınca 60_65 aralığına düşüyor.çok endişeleniyorum bebekte bir anomali olacak diye😔😔