titebouille çocuğa ve anneye zararı yok bence olması mantıklı. Herkes kendi kararını kendi vermeli.
Ben geçen devlet hast yatarken kadına 2 gün suni sancı verildi açılması olmadı mahvoldu kadın. Durumu yoktu mecbur eş dosttan para toplayıp imza atıp devletten çıktı ve özele gitti sezeryan olmaya .