Saniyee Dün detaylı ultrasonda bebeğimin böbreklerinde genişleme olduğunu söyledi doktor. Biri 5.1 diğeri 4.9 olmak üzere. Doktor doğumdan sonra geçebilceğini bebek 1 aylık olunca kontrole gelmemi söyledi.Erkek bebeklerde daha çok görülüyormuş. Bu şekilde yaşayıp sonra düzelen varmı lütfen fikirlerinize ihtiyacım var🙏
tunamom1907 Saniyee bendede aynı durum var sürekli takip altındayz bizimde ilk 5ti sonra yükseldi 41 haftalk oldum 10a ykselmş dogdıktan sonra gecer inşallahh bakalm
_HB_ Saniyee benım oğlumunda detaylı ultrasonda farkedildi. Doğunca gecer dediler , tam 1 sene sonra gecti. Takip edersiniz, inş bişey olmazz.
Burcuu5 Saniyee benim kardeşime demişti doktorlar doğduktan sonra ilaç kullandı ama geçti suan 10 yaşında inşallh doğuma kadar düzelir seninkide rabbim şifa versin
littleangel Bize de aynısını söyledi doktor 😥 böbrek genişlemesi var hafif ama erkek çocukların çoğunda oluyor bu dönemde dedi.. diğer kontrole düzelmiş olur inşallah 😥kafama çok takıyorum
_HB_ littleangel Saniyee sadece her ay ultrasonla takıp edildi, ilaç kullanmadık, gitgide küçülüyodu zaten. 1 yaşa yakın gittiğinizde sıfırlanmış dedi doktor cok şaşırdık. 3 aylıkken sünnet ettirdik, oda onemli erken olması