Smge_ Merhaba, 6 hafta 4.Günün içindeyim yarın kalp atışı için doktora gidicem duyulabilir demişti doktorum. Peki siz ne zaman duydunuz ? 😊
Esarikay Smge_ canım ben 6+4 de gittim ama bağırsaklarda aşırı gaz olduğu için duyamadım ekranda gördüm. 7+4 de tekrar gittim araya bayram girmisti. O zaman duydum. Tarifi olmayacak bir his çok güzel😊 umarım sende yarın duyarsin😊
Nazzz1310 Smge_ ben de 6+5 im yarın gidicem kalp atışı için inşlh duyarız cok heyecanlı ve endişeliyim
_HB_ Smge_ 5+3 te karından ultrason ile gördük. Doktor pıt pıt atıyo goruyorum dedi ama duyamadık daha erken oldugu için.