23sekerkiz Kizlar sancim yok acilmam yok bu onumuzdeki pazar son dogum tarihimiz ama ben doktorumla konusup cuma gunu gibi dogumu baslatmasini isticem her halukarda suni vercek zaten ama benim sorum şu normal dogumda lavman yapildiginda herhangi kotu bi durumla karsilasmayiz dimi biraz cekiniyorumda tecrubeliler yardimci olabilirmi 🙏
NurGrlek 23sekerkiz anlamıyorsun bile oldu bittiyr geliyor kısa süre sonra tuvalete kalkiyorsun.zaten
ozgeya 23sekerkiz Korkulacak hiçbir yanı yok.Makattan bir sıvı veriyorlar,acı vs hissetmiyorsunuz.Sadece sıvıyı hissediyorsunuz.Bir iki dakika sonra tuvalete götürüyorlar.İshal gibi ne var ne yok sökülüyor.İçiniz boşalıyor.acı,ağrı vs yok☺️
Arzumurkmez 23sekerkiz ben en son akşam yemeği yemiştim doğumum bi sonraki gün öğlen oldu. Hastaneye gitmeden de tuvaletimi yapmıştım. Uzun süre bişey yemediğimden bağırsaklarım boş olduğu için lavman yapılmadı Doğumda da büyük tuvaletimi yapmadım. İlla yapılacak diye bişey yok yani duruma göre gerekmeyebiliyor
23sekerkiz 23sekerkiz zaten nezaman bi post acsam cevap yazan olmuyor basligi daha bi cekici mi yapmam lazim acaba simdi bildigimiz konuya zaten yaziyoruzcular gelir bilmediginiz biyerden sormadim herkes dogum yapiyor zaten ilk dogumum tecrubesizligim icin bilgi almak istedim tesekkurler 🙏
23sekerkiz Yavuzum1202 sanirim ebeler yapiyor hasta bakicilari bilmiyordum canim bilgilendirdigin icin cok sagol 🤗
23sekerkiz Arzumurkmez ben kendimi surekli ac hissediyorum o yuzden hep bisiler atistiriyorum o yuzden sanirim ben yinede doktoruma bilgi vereyim belki banada yapmayabilirler hic bir bilgim yok ilk defa yasayip gorcem hayirlisiyla trsekkur ederim 🥰
ozgeya 23sekerkiz Emin olun korkacak hiçbir şey yok.Her şey bir anda olup bitiyor.Detayları düşünüp kendinizi yormak yerine akışına bırakın.Hemşire ve ebeler sizi yönlendiriyor zaten.
Arzumurkmez 23sekerkiz benimde ilk doğumumdu duruma göre ebeler ve doktor her türlü yönlendirmeyi yapıyorlar hiç bi korkun olmasın onlara güvenip bırak kendini 😇