Ipekokanliya nişan dönemi eşine kötü davranıldıysa şu an o yüzden istemiyodur anneni. Bunun intikamını alıyodur kendince. Çevremde hep öyle oldu benim. Kayınvalidende klasik türk anası işte oğullarına aşık, kimseyi beğenmez saçma tribe girerler ( bu arada oğlum olucak benimde öyle bir tip olmam inşallah) burda çok yazan oldu bu şekilde hatta çok daha beterleri. İstemezse istemesin anneni boşver gitsin otursun başka yerde bigün o da anlar hatasını. Kayınvaldenede bence taktik yap ( tabi yaşadıklarını nasıl bir insan kayınvalden bilmiyorum sadece fikir olarak söylüyorum) oğlunu neyden kıskanıyo mesela senin yemeğini beğenince mi aaa anne senin yanından geçemez yemeklerim falan desen ne biliyim. Allah yardımcınız olsun ben hiç böyle şeyler yaşamadım ne eşim tarafında ne kendi tarafımda. 2 yengem var abimleri yoluklarım onlara laf ettirmem. Çok üzülüyorum okuyunca neden yapar insanlar böyle diye. Bebeğinizin hatrına pozitif olmaya çalışın nolur❤😘