26+5 haftalığım bebeğimin hareketini bugün tam anlamıyla algılayamadım oynuyor ama nadir tekme attığını hissediyorum sanki bugün böyle oldu yada ben korkuyorum ilk gebeliğim bilmediğim için normal mi sizce acaba ara ara uyuyorda ben mi anlamıyorum illa şiddetli bir tekme olmayınca korku sarıyor içimi elimde değil abartıyormuyum ki