shrbrk bilmiyprum ki iyi dedi doktor. 🤷♀️ yazıyordu aslinda raporda. sınırın altında işaretlendi kutucuk vardi.
Htcglgnaksy shrbrk bana da iyi dedi 2 kusurlu bişi çıktı 3 ün üzerine çıkmadığı sürece risk demeyiz biz dedi. Ama internet 2,5 Maximum olmalı diyor
Htcglgnaksy Selambengeldim ya çok tedirgin oldum ben korktum da açıkcası doktor gayet iyi diyor ama herkese bakarsan yüksek benim anlamadım ki
Selambengeldim Htcglgnaksy doktor normal dediyse normaldir canım korkma 3 ün üstündekiler bile normal olabiliyor ki senin 2 küsürse gayet normal bence 🙏🏻
Htcglgnaksy Yavrumbenim 12. Haftada ölçüldü benim 11-14 hafta arası ikili test ile birlikte yapılıyor
Selambengeldim Yavrumbenim 11 - 14 haftalarda canım ikili test diyor doktorlar ben geçen hafta yani 12. haftamda ikili test için çağırdı doktorum öyle ölçülüyor
Esraalperen Geçen hafta ben de aynı tedirginliği yaşadım 2.1 di hatta doktor orta riskli dedi kan tahliline göre başka doktora gittim ve gayet normal ense kalınlığı burun kemiği herşey yolunda dedi için rahat olsun 🙏