Aby34
31+4 olduk geçen hafta hastane çantamı hazırladım . Kabin boy valize yerleştirdim. Kendim için krem rengi sabahlıklı pijama takımı, pudra rengi alt üst pijama takımı, pembe elbise gecelik, emzirme sütyeni, molped, bolca iç çamaşırı, çorap, havlu, deodorant, taç terlik takımı, örgü yeşek, iğne oyası şık bir şal, tülbent, bebek için beşiğine örtmeye sarı tülbent al basmaması için, ağız mendili, bez, ıslak mendil, çorap, 10 lu hastand çıkışı seti battaniyesi dahil, 2 tane tulum şapkalarıyla eldivenleriyle dahil, bir tane daha yedek alt üst ayaklı pijamalı takım, pişik kremi, biberon, emzik, hastanedeki yatağı için süslü tül annem yaptı :) kapıya bağlamaya tül kapı süsü, balonlar, hoşgeldin bebeğim yazılı duvar süsü, lohusa şerbeti için sebil , kolonya gelenlere de hazır kuru pasta ve lokum ilram ederim. Hastanede çikolata ve hediyelik dağıtmayacağım gerek yok. Mevlüdünde çikolatasını dağıtacağım hediye olarak da mevlüt de cüz tesbih dağıtırım açıkcası dolap süsü magnet koku gibi şeyleri herkes çöpe atıyor kuran okundukça bebeğim korunmuş olur :) Okullar açılmadan erkenden hazırlıklarımı hallettim ben. Çünkü doğuma ailemin yanına gideceğim özel araçla 12 saat gideceğim inşAllah sıkıntı çekmem :)