May18 canim benim doktorum kan sulandiriciyi hamilelikten once bawlamami soyledi..aslinda hamilelik duwunmuyordum iki kurtajdan sonra agir geliyordu..aniden hamile kaldigimi anlayinca hemen bawladim igneye.test yaptim pozitif cikti.kan testi vermeden bawladim igneye..gebeligin nasil bawladigini artik kendimde bildigim icin emindim zaten..ben sadece 1ay arayla hamile kaldim canim.kurtajdan sonra 1regli gecirdim digerinde artik hamileydim..tewekkur ederim canim benim.Allah sanada saglikli gebelik saglikli bebek nasip etsin inwAllah.hic bir wyden korkma.ben bu surecte cok wey gordum.burda hepsini yazsam belki kitap olur.ancaq sonunda korkmamayi ogrendim.