Sevgimom1 Geçen pazartesi rahim flimi çektirdim adetin 13 günü yani ve bugün aradan bir hafta geçti demin beyaz yapışkan baya kalın kokusuz bir akıntı geldi (sadece bir defa ) uzandım sağ kasigim da ağrı oldu. Bi fikri olan varmı? (Eşinin sperm değerleri 30 çıkmıştı şuan keçiboynuzu,keçiboynuzu özü,dr verdiği ilaç,ballı cereztakviye ediyoruz)
ipekveannesi Sevgimom1 umutlandırmak istemem ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri beyaz koyu akıntım var inşallah Rabbim sizede en kısa zamanda nasip etsin 💖
Sevgimom1 Hazaldalilar adetinin 13 günü rahim flim çektirdim geçen hafta pazartesi şuan aradan bir hafta geçti ve yukarda yazdığım akıntı geldi sağ kasigim da agriyor
Sevgimom1 ipekveannesi amin🙏 rahim flimi çektiğinden bu yana bir hafta geçti akıntı bugün olunca bir haftada hamile kalıp akıntı olması normal midir acaba.. yada yumurtlama akıntısı mi diyecem oda uzayan şeffafmış bilemedim
Kubra9595 Sevgimom1 cnm benimde o dedigin akıntı agdetim gelmeden 2 gün üst üste geldi ve cok sasirmistim ve hamile oldugumu ögrendim bide gece idarara cikmaya baslamistim