Durubebek Merhaba arkadaşlar yakın zamanda Çekirge dorukta Doğum yapan oldu mu eşler Doğuma girebiliyor mu acaba
Elif2302 Durubebek ben 9 gün önce çekirge dorukta doğum yaptım.32. Haftada acil sezeryana alındım eşim de girmek istedi ama almadılar.Benim belki acil olduğu için olabilir.Daha çok zaman var diye öncesinde konuşmamıştım
OznurC Özellerde eşler doğuma girebiliyor diye biliyorum ama nasıl oluyor hiç bi fikrim yok bende şuracıkta bekleyeyim eşi doğuma girenler varsa bi bilgi versin 🙏🏻😌
Durubebek Elif2302 güle güle büyütün bebeğinizi inşallah böyle sayfasında gördüm bugün bir bayanın başında oturuyordu eşi hatta benimde 35.hafta bende kontrole gidince sorucam nasıldı memnun kaldınız mı
Sirincili Sezeryan de almıyorlar çünkü ameliyathane de başka ameliyatlarda olabilir diye. Doğumhane müsaitse ve sizden başka birileri yoksa alınıyor diye biliyorum