TazecikAnne123 gecmis olsun canim insaallah en kisa zamanda gecer, benimde 7 haftamda mantar oldum doktor ilac vermedi haftam kucuk oldugu icin sirekli su yap dedi yaptim gecti sandim bu seferde kanamam basladi surekli kanama oluyodu surekli doktora gittik anlayamadilar sebebini en son 12 haftalikken gittim doktor idrar ve kan testi yapti temiz cikti ama altanda bakti enfeksiyonun var dedi antibiyotik verdi kullanamadim korktum bisey olur diye ama devam etti kanamam düşüge yolar enfeksiyon dediler doktorun verdiyse kullan dediler basladim zorla korka korka cok sukur kanamam kesildi ve kasik agrilarim kesildi sol kasigim surekli batiyodu. 5 gun kullandim biraktim canim dua ettim bismillah diye diye ictim insaallah bisey olmaz diye😞