Superfreshlerim Taylan1 canım önceden kullanıyordum ama artık hiç kullanmıyorum, maniküre de gitmiyorum çünkü çok hassasım mutlaka kanıyor enfeksiyon riskini göze alamam
Taylan1 Superfreshlerim ikizler burcu olmamdan da kaynaklanan bir dengesizliğim var sanırım 😏 sürüp geldim napiyim kötü bişey duyduğum an hemen silicem 🤭
Merveonay Taylan1 manikür bende evde kendim yapıyorum dediğin gibi mikrop kapmamak adına fakat oje sürüyorum canım onu kısıtlamadım
OznurC Bende sürekli oje kullanan biriyim hamileliktede sürüyorum ama daha uzun aralar veriyorum. Uzun zamandır böyle post açsammı diye düşünüyordum iyi olmuş açtığınız 😌
Taylan1 OznurC kararsız kaldım diyorum ama sürüp ,kurutup gelip post açtım ahhh şu hamilelik hormonları 🤫😭
Prettymomy Ben hamilelikten öncede kendime ait manikür setimi götürürdüm. Sizde bu şekilde yapabilirsiniz