Ayse1010 Sedaalp Benim baştan beri geçmediği için sezeryan olcam canım daha başındaysan bi şekilde doktorunla iyice görüş çözüm yolu bulsun
Sdemirel Sedaalp yaşamayan yok sanırım benim de ara ara oluyor daha yeni iyileştim 12 tane iğne yiyerek . Bol bol su içmeye özen göster kuzum başka çaresi yok Benim böbrekte de büyüme var o yüzden de sürekli enfeksiyon kapıyorum
Deletedmom277 Sedaalp Varsa böyle bir durum günlük çamaşırını değiştir varsa günlük ped kullan ve bol su iç.
azizeguneyy Sedaalp hamileliğimin başından beri yaşıyorum ilaç kullanıyorum geçiyor. ilaç kullanınca bir şey yokta kullanmayınca ciddi problemlere yol açıyormuş
Badevehande Olumsuz yanı zaten kaşıntı yanma az tuvalete çıkıyorsun ilerlerse kan geliyor bebeğe zararı var sanada zararlı o yüzden bol su içmelisin günde 3 lt
Sedaalp azizeguneyy bende bir 20 inçi haftamda oldu geçti 27 haftamda şuan yine başladı ilaç kullanıyorum şuan