Mineebd Anneeee1 Emel1234 merhabalaar. Bizimde 15 ocak tahmini doğm tarihi ama benim 2. Gebeliğim. İlki sezeryan olduğu için 1-5 ocak arası birgün kısmetse 😍🥰
Edaa3595 Ayse08emre evet canım cinsiyetimiz değişmez dedi doktorumuz kızım olcak nasipse sizin belli mi cinsiyet
Zade Anneeee1 Bizde maşallh 22. Haftaya girdik kızımla 6 Ocakta da beklenen doğum tarihi bakalım Rabbim nasip etsin 🌸☺️
Anneeee1 Tazeanne0134 19+4 Tatlım 🤗 ben karar veremedim daha detaylı için doktorum gerek görürse yönlendiriyormuş
Tazeanne0134 Anneeee1 ben yaptıracam çünkü eğer bebekte bi rahatsızlık varsa ve ilaçla tedavi edilme şansı da varsa tedavi oluyormuş kuzum ondan dolayı yaptıracam ben
Deletedmom029 20 haftalik olanlar sizlerde bebeği aşağıda hissediyor musunuz ? Bası hissi ve kasilmalariniz oluyor mu?
Gulsahf Deletedmom029 kasılma ve bel ağrısı çok oluyor bende de birde sürekli tekmeliyor gibi geliyor bana ama bilemiyorum ilk gebelik sonucta inş 20 ocakta doğucak oğluşum 🥰
Osmanlivatanim Deletedmom029 evet 20+0 top gibi oluyo sertleşiyor toplanıyor bir şeyler oluyor anlamıyorum.. hele ki karnimdan güç alıp bir iş yaptığımda ,yani oturup kalkarken bile karın kası kullaniyosam eger hep oluyor 🙄🤷
Elisatubis Deletedmom029 evet alt karnımda hissediyorum son bir kaç gündür acayip gerilme var yoruyor beni
Seda_123 Anneeee1 23 ocakta doğum kızım olacak inşallah 😁😇19+3 olduk 21.haftamda detaylı ultrasona giricem çok merak ediyorum 😇
feyzaa34 Anneeee1 ocak diye sabitlemeyin kizlar bu bebeklere güven olmuyor mesela agustos bebeklerinden dogmayan var hala eylul bebekleri erkenci cikti coktan dogdu😀 ben soyleyimdeee😛😛😛