Ask_H Bende çok kararsızım başkent hastanesi hakan kalaycı çok iyi dediler kuzenimde gitti o da çok memnundu
Nnurmehmet Ask_H Çok iyi bir doktor olduğunu duymustum canım bende tercih senin denemeden bilemezsin 😘
Ask_H Nnurmehmet haklısın canım aslında bu kadar pintirikli olma sebebim daha önce kayıplarımın olması bu yüzden bilgisine ve ilgisine güvendiğim bir doktor arayışı içerisindeyim inan adana da bir çok doktora gittim sonuç hüsrandı hep 😔
Bsralsn Ask_H denemeni isterim çok memnun kaldım ben şuan malatyadayım allah nasip ederse Doğuma ona gidicem tekrar