Jones bendede aynı korku var ve 37+2 deyim ☺️ Kendime stres yaptım içime kapandım hem sezeruandan hem normal Doğumdan aşırı korktum çünkü ikisininkinden kendince zorluğu farklı sonra dedim ki kendime bir şekilde herkes gibi bende Doğum yapacağım ve bu düşüncelerle hamileliğimi kendime zehir etmemeliyim ve artık düşünmüyorum Doğumu başladığı an hakkımda hayırlı olan yol neyse bebişim nasıl gelmek isteyecekse o zaman düşünmeye başlayacağım çok doğum videosu hikayesi dinleyip izledim etrafındakiler hep kızdı ama ben başıma neyin geleceğini bilmem gerekiyordu ve farkettim ki her kadının Doğumu kendine has ve farklı kısaca kafana takma tıp çok ilerledi şimdi normal Doğumda bile epıdurelle ağrını dırduyorlar masajlarla epizyotomiyi engelliyorlar o yizden bizler şanslı dönemde Doğum yapacaklardanız canım