Berkos Arkadaşlar son 1-2 dir göbekten oksapar iğne mi yapınca iğnenin içerisine kan geliyor.. Galiba kas a denk geliyor.. Peki kasa denk gelirse iğne işe yaramamış mı oluyor yoksa yine etki ediyor mu yine de ??
Aminem2020 Berkos benimde oluyor canim bazen çok şükür bi sıkıntı olmadı kasa mi denk geliyor bilmiyorum bende moraran yerlere yakın vurduğum zaman kan geliyor diye düşündüm
zuzu9288 Berkos bende merak ediyorum bunu haftaya doktora soracağım. Göbeğim şuan mosmor ve sert vuracak yer bulamıyorum artık. Kaçıncı aya kadar göbekten yapacaksınız ?
Purple13 Berkos bana doktorum göbek deliğinden çok uzaklaşma damara denk gelir morarır kanar demişti. Bazen denk geliyor tabi kanıyor. Etkisi olur ya neden olmasın 5 aydır kullanıyorum sorun yok şimdilik.illa denk gelecek diye düşünüyorum her gün vuruyoruz normal
pyymamm Berkos siz anlayan hemsire vs danısın tekrar tam hizasını göstersinler canınız yanmasın bosuna hem. Kasa gelmiştir benimde basıma geldi cok morardı hemde hiç morarmadan yapabilirken
Kbra7777 İğneyi sokunca ilacı vermeden tıpayı geriye doğru çekin eğer kan geliyorsa damara denk geliyordur iğneyi sakın yapmayın kan gelmemesi lazım ama iğneyi yaptıktan sonra kanaması önemli değil 😉
Purple13 zuzu9288 ilacı hızlımı veriyorsun acaba 5 aydır sadece bir kere morardı benim oda kılcal damara denk geldi.sertlik oluyor tabi beze gibi
Berkos zuzu9288 daha küçüğüz 10 haftalık şimdilik göbek iyi gidiyor ilerleyen zamanlarda nasıl olur bilemiyorum canm
Berkos Purple13 göbek deliğinden 4 parmak ileri yapıyorum genel de 1-2 dir böyle yaşadım.. sonuçta cilt altı olması gerekiyor ya acaba kasa damar a denk gelince etkisini gösteriyor mu o çok kafama takıldı 😕😕🤔
zuzu9288 Purple13 ben bakamıyorum eşim vuruyor oda yavaş veriyorum diyor ama 🤷♀️ Bir yer morarıyor hafif diğer gün onun yanına yapınca bakıyorum mosmor olmuş bu şekilde ardarda geldiği için sanırım😞 göbeğin 3 parmak sağ ve soluna yapıyoruz. kan kontrolü yapmıyoruz ama göbek olduğu için siz yapıyor musunuz göbekten dahi olsa
Sheagle Oksapar iğneyi bende 8 aydır kullanıyorum. Ancak sadece göbek bölgesine uygulamak zorunda değilsiniz, kol ve bacaklara da uygulanabiliyor. Eğer göbeğiniz çok kötü olduysa koldan deneyebilirsiniz.
Jfm Sheagle 18 günlük bebeğim var soltor kullanmana gerek yok dedi iğneleri elimde 13 kutu var 26 adet ediyor isterseniz size verebilirim
Sheagle Jfm Merhabalar, Allah analı babalı büyütsün... Güzel, sağlıklı ve sevgi dolu bir ömrü olsun minik meleğinizin... İğne için çok teşekkür ederim... Ben bir süre daha kullanmak durumundayım ücret olarak ne düşünüyorsunuz?
CerenVarol 3 haftaliktan beri kullaniyorum o zaman ogrendim hamile oldugumu ve suan cok.sukur 30 haftaligiz,hala.karnimdan vuruyorum,allah yardimcimiz olsun sag dalim kucagimiza almayi nasip etsin rabbim insallah🙏
Mucizem_1 İğneye kan gelirse vurmayın demişti benimhemsirem.ilk önce vurmadan bi cekin kan gelirse vurmayin demişti