Meryemaaa 1hafta çektim kuzum yemk yerken bogazımı yırtıyor gibi yanıyordu iki gögsumun arası yanıyordu yatınca agzıma acı su geliyordu ablamın tavsiyesi üzerine bır su bardağı hafif soguk suya 3 çay kaşığı şekeri atıp içtim anında kesermi kesti vallahi dene ama uzerıne acı ekşi yeme yersende yine iç zararı yok hatta sırf bunun için post açacaktım açmadım dene canım geçer inşallah