Dilosum hiç sorma canım benim ilki üçüncü gün emriyosuydu o tutmadı, 2 tanesi dondurulmuştu 5. Gün onlar transfer edildi 2. De. Progestan iğneyi hergün yaptırdım, popomun üzerine oturamıyordum artık heryanım beze oldu, göbeğim desen iğne batıracak yer kalmadı, şuan hiçbirini hatırlamıyorum bile herşey unutuluyor yeterki bebeklerimiz sağlıklı olsun, hayırlısıyla kucağımıza alalım