Merhaba hanımlar öncelikle kendimi bir savaş kazanmışcasına mutlu hissediyorum 12 gündür 😊
Öncelikle yaşım 23 yaklaşık 10 yıldan bu yana günde 1 paket sigara içiyordum planlı bi hamilelik olmadığı için sigara içerek hamile kaldım yani öncesinde azaltma yada bırakmaya yönelik bi durumum malesef olmadı.
Eee peki sonrası ???
Azalttım yaa, bugün paket almadım yaa, içmiyorum ki ben, günde 2 tane 1 tane kendime 6 ay boyunca yalan söyledim durdum ve Şuan 28+1 haftalık olan ben bu mücadeleden ancak 12 gün önce galip çıktım pişman mıyım ? Asla ! Çünkü başardım er yada geç yapmak istedim ve yaptım inanın çok zor kimseye ayy sen hala içiyor musun demeyin ben diyemem yemin ederim rüyalarım da hala sigara içtiğimi görüyorum çay kahve içmek anlamsız geliyor artık yemek yedikten sonra baş dönmeleri alıyo götürüyo beni. Bıraktım bırakırım ayy sinirlendim ayy hamilelik ayy psikolojim bozuldu en yalanı sigara içmeden tuvalete çıkamıyorum ki yalanları uydurdum durdum kendime. Yani vesselam herşeyle savaşırım da kendimle savaşmak çok zor geldi ama başarmak çok güzel bir daha bu mereti elime almayacağım inşallah kimse için değil yavrumla daha uzun yıllar geçirebilmek için ona kendi bedenimde çok rahat bi 6 ay sunamadım ama sağlıklı bir 3 ay ve sağlıklı süt verebileceğimi düşünmek bile beni mutlu ediyor. Umarım kim varsa sigara ve alkol bağımlısı kendiyle olan bu savaşından galip çıkar er yada geç bu zorlu savaşını kazanır direnin savaşın. Netice de biz anneyiz ömrümüz bir şeylerle mücadele etmekle geçecek !!!👍👍👊👊👊