Yigitaras Gebelik zehirlenmesi yani preeklampsi olabilmesi için idrarında protein kaçağı olması, tansiyonunun 15-16lara fırlaması vücudunda aşırı şekilde ödem olması yani şişmen gerekir tabiri caizse. Benim böyle bir riskim vardı çünkü ailemde genetik tansiyon hastalığı var bende de var. Ama kontrol altında tutmaya çalışıyorum. Ve bebeği besleyen damarlardan birinde çentik var yani tek damardan besleniyor buda gebelik zehirlenmesini tetiklermiş ama doktorum güzel bi şekilde beslen bebeğin kilo alsın sadece aşırı tuz, turşu bunları hayatından çıkar dedi. Henüz bi sıkıntı yaşamadım çok şükür kilosu da yerinde hatta önde biraz lütfen korkmayın ve tuzu hayatınızdan çıkarıp güzel bi şekilde beslenmenize devam edin😊 bebek aşağıdaysa da bolca dinlenmenizi öneririm iş falan yapmayın dinlenin. Uzun oldu kusura bakmayın 🙈😊