Panikanne Elele seyahat sistem bebek arabasi kullanan var mi arkadaşlar tavsiye eder misiniz fiyati da makul güzel ve özellikleri de iyi fakat karar veremiyoruz
nageyey Panikanne bende ranger modelini aldım. Daha kullanmaya başlamadık tabi ama fonksiyon olarak güzel ve fiyat olarakta iyi. Bir arkadaşım allroad kullandı acayip memnun kaldığını söyledi
ncbkyaa nageyey allroad aldım bende ordada denedim evdede coo güzel begendim ama bebekle Inslalah sıkıntı yasamam
Panikanne Ben de internet sitesinden velar serisini aldım kizlar çok begendim ve çok hızlı geldi umarım kullanmak nasip olur