Kızlar bugün tam 6haftayı doldurduk muayene için gittim fakat doktor kesenin var olduğunu yolk kesesininde olduğunu kesenin 12mm olduğunu söyledi ama kalp atışlarını göremedik bebeğin çok küçük olduğunu 1 hafta sonra tekrar gelmemi söyledi geç döllenme olabilir dedi benle aynı durumu yaşayan var mı