Durusare Değeriniz bence normal ben adet günü ölçtürdüğümde kanda 147 çıktı, 2,5 gün sonra 1030 çıkmıştı. Hatta ben neden bu kadar yüksek dedim doktorda her gün iki katına çıkması gerek dedi ben iki günde bir iki katına çıkması gerek sanıyordum dedim yok dedi. 🤷🏻♀️