Hsrt_orhn Benim ilk iki ay çok bulantım vardı kan değerlerim düşük olduğundan zor bi dönem atlattım sonralarda iyi olmaya başladım iştahım açıldı mide bulantım azaldı dedim Ama dün mide bulantısından hastanede sabahladım Kolumda serum önümde kovalar istifra ediyordum iki büklüm oldum Bu sabah iyi uyandım bulantım yok Sancım var acaba istifra ederken kendimi çok kastığımdan bebeğime zarar vermiş olabilir miyim ? Tam göbek altında sağ ve sol taraflarıma iğne batıyor gibi sancı giriyor.. Son olarak 2’li tarama testini ve 3’lü taramayı yaptırmayı düşünmüyorum Siz ne düşünüyorsunuz ?
vissnelinutella Ben doktoruma yaptırmak istemediğimi söyledim o da eğer öyle bir durum varsa evladını aldırmak ister misin diye sordu ben kesinlikle hayır dedim takıntılı bir insanım o yüzden tarama testlerini yaptırmadım. Ama detaylı ultrasona gireceğim muhakkak içinizi bulandırmak gibi birşey oluyor çoğu zaman down sendromlu denen ve öyle olmayan çocuklar oluyor.
Hsrt_orhn Evet allah korusun dawn sendromlu olsa aldırır miyim diye kendimi sorguladığımda hayır cevabını alıyorum Üstelik üçlü tarama testi biraz sıkıntılı