Esmaanur34 nrtyyr onu yanlış yazmışım canım sayı olarak bilmiyorum sadece doktor doğum sancısı çekiyorsun dedi
nrtyyr 34+1de muayene diye gittim 2cm acilma varmis yatis yapildi akciger gelistirici ilaclar nipidral mi ne tansiyon ilaci simdi 34+5 oldum eve ciktik carsambaya kontrolum var